منتدى بنات كول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى بنات كول

منتدى للبنات الهاى كلاس

انا مضايقة ومخنوقه ومش عارفة اعمل ايه ؟؟

Admin
    Admin

المساهمات : 27

انا مضايقة ومخنوقه ومش عارفة اعمل ايه ؟؟ Empty انا مضايقة ومخنوقه ومش عارفة اعمل ايه ؟؟

مُساهمة  Admin الثلاثاء يوليو 13, 2010 1:24 pm

انا مضايقة من كل الناس ومش قادرة اعيش ومش قادرة اعمل اى حاجة والدنيا همومها كتيير اووى ومش عارفة اتصرف ......................يا رب انا كنت فاكرة ان الدنيا سهلة وكنت ناسياك ........................يارب انا نسيت انا ليه وعشان ايه .......يا رب انت عارف حكايتى .........انت عارف يا رب انا انا كنت طايشة ودخلت شات ودردشت مع ولاد وما كنتش عارفة ايه اللى هيجرالى ؟؟؟
    ما كنتش عارفة ان الدردشة هى الريح اللى يسبق العاصفة النسيم اللى يسيق الكارثة الكبرى ...................يا رب سامحنى قبل ما اقابلك ويبقى فات الاوان اعفو عنى يارب اللهم الهمنى الصبر واغفر لى ذنوبى اللهم انى امتك وابنه عبدك وابنه امتك ناصيتى بيدك ماضى فى حكمك عدل فى قضاؤك اسألك بكل اسمم هو لك سميت به نفسك او علمته احد من خلقك او استأثرت به فى علم الغيب عندك ان تجعل القران نور صدرى وجلاء حزنى وذهاب همى ..
    ومن دلوقتى انا بسأل كل اللى قرأ الموضوع دع يبدأ صفحة جديدة فى حياته وينسى انه كان بيعصى ربنا وياريت تكتبوا تعليقات عشان اعرف ان فى بشر بجد يعرفوا ربهم

مع تحياتى..
    انسانه ..

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 2:42 pm